Consiliul Judeţean Cluj va consfinţi miercuri, 31 august, rezultatele atribuirii electronice pentru patru trasee din judeţ. Două firme şi-au împărţit aceste curse: Bus Trans şi Mengi Prest Trans.

Şefii de la Bus Trans, companie cu sediul în judeţul Vâlcea, par decişi să ia o felie tot mai mare din tortul transportului clujean. Ei operează şi unul dintre traseele cu rentabilitate excelentă din Cluj, cel care leagă municipiul reşedinţă de judeţ de Gherla.

De data aceasta, ei au licitat şi au câştigat traseele Cluj-Napoca – Cubleşu Someşan şi Dej – Mănăstirea.

Iată ce spunea, în 10 mai, un locuitor din Cubleşu Someşan, Szentai Istvan. „Tot timpul am stat în suspans privind transportul de călători care circula pe ruta Cubleşu Someşan – Cluj, care după spusele patronului nu mai vine. Nu ştim cu ce o să facem naveta. O să ne pierdem locurile de muncă. Pe noi ca simpli cetăţeni nu ne ascultă nimeni. Dacă ar putea face cineva ceva ar fi foarte bine”, s-a plâns Szentai pe un site clujean. Traseul Cluj-Napoca – Cubleşu Someşan nu a fost atribuit în mai multe „ferestre” de la AADR, din lipsă de oferte, iar acum locuitorii acestei localităţi pot răsufla uşuraţi.

Mengi Prest Trans este o societate care pare decisă să îşi „rupă” maşinile. Săptămâna trecută, preşedintele CJ Cluj, Alin Tişe, anunţase că şoseaua dintre Corneşti şi Fundătura, 17 kilometri, a fost modernizată şi arată impecabil. Fotografiile realizate în weekend arată însă că Tişe a crezut că e 1 aprilie. Drumul este în continuare plin de cratere uriaşe, iar lucrările care s-au executat acolo au fost incomplete şi de proastă calitate, numai bune să distrugă direcţia unor microbuze.

Drumul Corneşti - Fundătura, 109B
Drumul Corneşti – Fundătura, 109B